Panama City Beach FL - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu Panama City Beach FL - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu

Panama City Beach FL

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

12 Maart 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Helloooo,

Na een weekje bijkomen vd vakantie ben ik dan eindelijk klaar om weer een verslagje te schrijven :D

1 t/m 4 maart waren wij dus in Panama City, oftwel het Chersonissos van de USA. Iedereen komt hier heen om Spring Break te vieren.We vertrokken donderdagavond rond half 8 veeeeel te laat alweer natuurlijk want we moesten wachten op een vriendin maargoed we waren vertrokken :D en kwamen rond een uur of 1 snachts aan in Panama City Beach. De reis ging wel, ik viel natuurlijk alweer in slaap in de auto hihi onderweg was het eigenlijk maar een saai uitzicht, ook wel scary! Je kan het een beetje vergelijken met horrorfilms,alleen maar weg en bos en dan af en toe zo'n eng huisje aan de weg. Ik snap niet dat mensen daar wonen maargoed in Panama City was het stukken beter! Eenmaal aangekomen in het hotel snel omkleden en meteen de deur uit! Het hotel was trouwens echt super, je deed de deur open en je bent op het strand dus beter kon niet! We waren naar bar Coyote Ugly geweest, kan je een beetje vergelijken met die uit de film waar al die meiden op de bar dansen enzo in hun cowboykleding, niet echt mijn ding maargoed haha. De volgende dag hadden we nog aardig mooi weer dus zijn we naar het strand gegaan want we moesten en zouden fotoos krijgen in de zee! en dat was gelukt. Was helaas nog niet warm genoeg om te zwemmen en zitten volgens mij ook wel haaien. Daarna zijn we gaan lunchen in een real american diner! zag er een beetje uit als zo'n 60's/70's tent die je altijd in films ziet. Hingen ook overal dingen van Elvis dus was wel grappig. Daarna terug naar het hotel en de rest van de dag in de hottub gezeten buiten met een drankje en lekker niks doen! Savonds weer op stap, we waren naar club La Vela geweest. Het zou de grootste club in de USA moeten zijn maar wij vonden er alle 4 geen bal aan. Omdat het niet druk genoeg was deden ze dus niet alle zalen open en de zalen die wel open waren was niet echt wat, heb trouwes wel een Hollander ontmoet!! hahah hij was aan het praten met Emma en bleek dus uit Zoetermeer te komen, was wel lache lekker even Nederlands praten. Klinkt bijna niet eens normaal meer haha maargoed de club was niks dus zijn we maar weer terug gegaan naar hotel en weer in de hottub haha. De volgende dag besloten we maar is wat ''toeristisch'' te gaan doen dus zijn we naar een museum geweest. Het was een museum waar ze allemaal van die aparte dingen hadden (beetje zoiets wat je kan vergelijken met reportage op sbs6 haha). Je had dingen over de langste man ter wereld, siamese dieren, halve man/halve vrouw, een vis die blijkbaar half aap was? dingen over mensen die er heel apart uit zien etc. dus was wel lachen. Die dag heeft het de rest vd dag geregend dus dat was wel balen, hebben een beetje in het hotel gerelaxt en niet veel gedaan. Savonds zijn we naar een karaoke bar geweest, wat een grapp hahah wij dachten we gaan hier maar is een nummertje zingen we kennen toch niemand dus hebben ons zelf lekker voor lul gezet en van alles gezongen :D op een duur stopte ze ook gewoon halverwege het liedje omdat we zo slecht waren dus toen was het wel mooi geweest. Zondag hadden we echt supermooi weer! Eerst ergens gaan lunchen en daarna op het strand gelegen in bikini! jaja zulk mooi weer was het en toen gebeurde er iets wat ik nog nooooit in mn leven gezien heb. We lagen lekker aan het strand en ineens hoorden we vroeeeeeemmmm en ik deed mn ogen open en er vloog gewoon een vliegtuig boven me hoofd. Ik geloof dat het ongeveer 50 meter van de vloer af was, een zwart vliegtuig. Dus wij dachten al meteen dat het de taliban ofzo was dus meteen weg van dat strand haha weet nog steeds niet wat het nou was maar niet normaal iig!. Daarna zijn we aan het zwembad gaan liggen en rond een uur of 3 weer op weg naar Atlanta, home sweeeet home.

En dat was onze 1ste trip! Eind vd maand gaan we onze vlucht boeken naar NewYorkk :D en volgende maand naar Miami can't waaaaaaaittt

Ajuuu

• 14 Maart 2012 - 15:34

Stephanie:

Echt vet allemaal en sommige dingen ook heel eng! Geniet ervan,,

Xxx Stephanie

• 02 Mei 2012 - 19:08

Asja:

jammer dat er hier niet zo een vind ik leuk knop is ;) je hebt daar dus ook weer lekker de beest uitgehangen ;) xx