En we zijn over de helft! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu En we zijn over de helft! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu

En we zijn over de helft!

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Jajaa daar ben ik weer, bijna 6½ maand in amerika dus we zijn over helftt:)!

Alles is hier nog een beetje hetzelfde! volgende week begint voor de jongens de zomervakantie, 3maanden............ weet niet wie dat heeft verzonnen haha maar dat word hier dus 1 groot gekkenhuis met 3 jongens 45uur in de week!! Zal blij zijn als ik straks weer terug kan naar de normale nederlandse werkuurtjes haha, bijna iedereen hier in Amerika werkt rond de 50uur in de week, dus ze verklaren ons al aardig voor gek met 36uur wat voor mij nog teveel is haha maargoed gelukkig komen er weer wat tripjes aan, daar kijken we toch altijd wel weer naar uit.
Ik ga over 3weken naar Chicago :D om Lola op te zoeken (het andere nederlandsje meisje van de orientation) samen met Pauline dus daar hebben we zin innnn:) kan ik weer ff lekker nederlands praten haha ik probeer hier ook al wat mensen wat nederlandse woordjes te leren maar dat gaat em niet echt worden... de SCH is nog altijd een probleem hahaha en dan 4 weken na Chicago gaan we terug naar Newyorkkk eindelijk, we hadden het dr al maanden over maar nu is alles eindelijk geboektt:) volgens amerikanen kom ik ook uit New York of Jersey vanwege mn accent...... dus ik ben blij dat ik in iedergeval niet als een Hollander klink :D en na new york gaan we dan eindelijk verhuizen en kunnen we weg uit dit vreselijke huis!! Ik probeerde laatst me deur open te doen en trok de halve deur eruit dus het begint hier aardig uit elkaar te vallen haha en het is ook veelte klein dus iedereen kan niet wachten om te verhuizen. Het nieuwe huis is echt supergroooooot en mijn kamer zit lekker ver weg van de kindertjes dus kan ik eindelijk in alle rust slapen (L) wat hier dus niet lukt als je naast de woonkamer slaapt.. ben vd week ook al 2 kakkerlakken tegengekomen echt zulke vieze beesten! Ik dacht altijd dat die zilvervisjes wel vies waren maar dit is toch wel het toppunt, maargoed daar moeten we dan maar doorheen haha.

Verder gaat het hier gewoon zn gangetje, ik zal proberen mn volgende reisverslag wat sneller te posten :D ben nogal wat langzaam......maargoed druk leven he :D haha

ajuuuu xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2012

New York City!

18 Juni 2012

CHICAGO!

17 Mei 2012

En we zijn over de helft!

17 Mei 2012

En we zijn over de helft!

12 Maart 2012

Panama City Beach FL
Sabrina

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 14742

Voorgaande reizen:

07 November 2011 - 07 November 2012

Au pair met Activity International

Landen bezocht: