CHICAGO! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu CHICAGO! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sabrina - WaarBenJij.nu

CHICAGO!

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

18 Juni 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

helloooo:)

na een weekje bijkomen van Chicago ben ik weer klaar om mn reisverslagje te posten hahaa,

We (ik en Pauline) vertrokken dus vrijdag vroeg in de morgen! onze vlucht was om 7uur dus we hadden onze wekker om 4uur gezet en om 5uur werden we wakker dus dat was snel in de auto springen en daar het vliegveld vertrekken! dat ging allemaal goeed en om 8uur kwamen we dus aan in Chicagoooooo:) daar in de trein gesprongen en naar ons hostel! we hadden er eigenlijk het ergste van verwacht want hostels schijnen hier nou niet echt geweldig te zijn maar alles was supernieuw en schoon:). Daarna even omgekleed en hadden we met een vriendin van Pauline afgesproken die ook in Chicago woont en zijn de downtown in gegaan. Nou dat lijkt dus totaaaal niet op Atlanta haha! je ziet echt overal wolkenkrabbers etc. en het is superdruk op straat terwijl wij geloof ik maar 5 gebouwtjes hebben en je ziet er geen kip haha dus voor ons was het een beetje klein New York! We hebben overal een beetje rondgelopen en de toerist uitgehangen dus veel foto's gemaakt! en daarna op de hoge Sears tower, wat geloof ik nu een andere naam heeft maar die ben ik vergeten. Het uitzicht is echt geweldig! het was geloof ik op de 103e verdieping.. maar het leek geloof ik nog wel hoger voor mij hahaa je kon op heel Chicago uitkijken en binnen was ook nog van alles te zien maar daar hebben we niet echt naar gekeken. Daarna weer terug naar ons hostelletje om weer om te kleden want we zouden die avond op stap gaan met Lolaaaaaa, die we dan na 7maanden eindelijk weer zouden zien :D dus wij weer in de trein gesprongen en op zoek naar Lola. Na een paar keer verkeerd uitstappen en 20 telefoongesprekjes hadden we dr dan toch gevonden :D Jajaa leuuk!! en zijn we naar het appartement van een vriend van haar gegaan voor de preparty. Terwijl de rest nog moest omkleden gingen wij even shoppen voor drank met die gast, nou dat was niet normaaaaaaal kwamen we daar met meer dan 200$ drank thuis hahahaaa maargoed wij vonden dat allemaal best (Y) Savonds waren we naar een bar gegaan, maar dat hadden we helaas niet zo lang vol gehouden omdat we dus al oeervroeg waren opgestaan dus lagen geloof ik rond 3uur al weer in bed, maargoed we moesten er dan rond 9uur ook alweer uit want om 11uur was de voetbal!!! ondertussen liggen we dr alweer uit dus daar hoef ik niet veel over te zeggen hahaaa daarna zijn Pauline en ik gaan winkelen en natuurlijk kwam ik weer met schoenen thuis:) veel kleren heb ik eigenlijk nog niet gekocht hier.. dus ik was best trots op mezelf dat ik niet teveel heb uitgegeven haha en daarna weer terug naar het appartement om even een tukkie te doen. We lagen dus met zn 5e in bed, Lola ik Pauline en de 2 babygirlss. Veel geslapen hebben we niet echt want we hadden ''PRACHTIGE'' karaoke op de achtergrond hihi maargoed moest toch echt even liggen anders zou ik de avond niet overleven. Daarna hadden we weer een preparty met ik weet niet hoeveel mensen.. denk een stuk of 25 en daarna weer partyyy in de stad. De volgende dag was het alweer gedaan! we hadden er eigenlijk nog wel een dagje bij moeten hebben want het ging echt supersnel duss onze koffers weer ingepakt en weer in de trein gesprongen want we moesten nog even gedag zeggen tegen Lola! Daarna nog even gelunchttt, wat nog best te eten was hihi ik verwacht nou niet echt het beste van de amerikanen... en souvenirtjes gehaald en daarna was het tijd om naar het vliegveld te vertrekken! Onze vlucht zou om 4uur vertrekken dus we waren rond 2uur op het vliegveld. Inchecken ging allemaal goeed en daarna op naar de gate en wachten op de vlucht... we waren echt supergaar vandaar ook de vroege vlucht
! zodat we vroeg naar bed konden.. nou dat ging dus moooi niet door. Om 4uur werd de vlucht vertraagd naar 1730 en daarna werd hij geannuleerd vanwege technische problemen dus wij dachten wat moeten we nu!! Werden we naar de klantenservice gestuurd, nou daar stond een rij!! we stonden er geloof ik wel 2uur in dus het werd al laat... daarna stonden we dan eindelijk aan de balie en hadden we dus uitgelegd dat onze vlucht is geannuleerd en dat we graag een nieuwe wilden! dus die man checkt alles even.. zegtie dat onze vlucht helemaal niet geannuleerd is en allang is vetrokken! dus wij weer uitgelegd dat dat niet kan want wij stonden bij de gate en ze hadden gezegd dat de vlucht was geannuleerd. Guess what!! stonden we dus bij de verkeerde gate........ het was wel een vlucht naar Atlanta maar niet die van ons.. oftewel we hadden onze vlucht gemist! dus toen hadden ze Pauline de laatste ticket gegeven voor de vlucht van 9uur en ik moest op de wachtlijst in geval er nog een stoel vrij kwam.. dus wij weeeeer wachten! Ondertussen al 7uur op dat vliegveld dus we werden wel gek ook maaaaaar ik kon dr bij! stond samen met nog 40 anderen op de wachtlijst en was de enige die er nog bij kon dus had weer geluk:) Om 12uur kwamen we dan eeeindelijk in Atlanta aan en daarna moest ik Pauline nog naar huis brengen dus om 2uur lag ik dan eindelijk in me bed! maaaargoed het was het allemaal waard :D de stad is echt super en we hadden een leuk weekend gehad, nu op naar de volgende! want over 3 weken zitten we alweer in NY :D


Ajuuu x

  • 30 Juni 2012 - 10:52

    Pa:

    Fun !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2012

New York City!

18 Juni 2012

CHICAGO!

17 Mei 2012

En we zijn over de helft!

17 Mei 2012

En we zijn over de helft!

12 Maart 2012

Panama City Beach FL
Sabrina

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 14745

Voorgaande reizen:

07 November 2011 - 07 November 2012

Au pair met Activity International

Landen bezocht: